BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 22, 2011

Pagi lawak Yangon

As-salam 
hari ni update awal sikit 
sbb ada cerita lawak nak share 
wakaka wakaka 
sebelum citer bagi aku ketawa bahak2 sorang2 dulu kerana kebluran sendiri 
pagi tadi aku awal 
720 dah tercongok mundar mandir jadi mandur tunggu regular taxi dtg 
730 sampai zass aku pegang beg bekal n beg telekung naik taxi 
lagi 200 meter nak sampai ofis aku nak keluarkan duit cari-cari handbag 
eh mana handbag i ?(driver taxi ini bole ckp melayu) 
lol tinggal ke ? 
nengok jam 740 
OMG lambat lah aku 
mmg kena patah balik amik handbeg 
nak lepaskan taxi tu sorang t bawa handbag aku kurang nak percaya pula 
tapi dah lambat ni 
nak kena btau org ofis aku lewat handbag tertinggal t buang masa lak nak pusing 
sbb tis week aku duty officer mmg kena dtg awal untuk buka ofis 
so patah balik dgn gamble 
sampai semula ofis kul8 
terlari2 gedik say sorry pada yang dah lama menunggu sambil cerita perkara bodoh kat dorang 
omak aiiiiiiiiiiiiii
rupanya maid aku kol driver tu x dpt 
mmg dah tertulis 
taxi tu akan dapat double pay pagi ini 
mencikkkkkkkkkkkkkkk 



Ohh ada satu lagi citer 
malam tadi QK terperosok masuk celah katil 
aku dgr dia ek ek aku buka mata ingt mimpi sbb macam x mungkin 
bila ek ek makin kuat terkezut bgn rupanya betul 
lol sampai ke situ masuk nya anak mama
mmg lasak macam papa betul lah kamu ni 
terus kepung dgn kemas di tepi-tepi itu supaya x terbolos lagi 
sorry sayang mama ingt mimpi 
al maklum 2 malam kebelakangan ni kan mama mimpi ngarut2 
huhuhuhuhu 



0 Kritikan: