BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 20, 2010

Aku Mimpi Ngeri la ~takotttttt

Pagi tadi lepas sahur n subuh aku tidur balik dalam kul 6 dan tersedar balik kul 7.15 
aku bangun je terus peluk hubby tanda takut 
aku mimpi ngeri beb siyes ngeri

cmni 
aku mimpi aku ada madu (hubby kahwin lain) huhu 
pastu leh lak tidur sebilik 
sebilik ok lagi 3 orang tu 1 katil okeh 
pastu bole pula hubby bole tarik selimut "bersama" ngan bini baru dia tu !! (sorry kalu pk agak sensual)
aku kat sebelah makan hati laaaa apa lagi!! 
fuhh siyes sgt tersentap 
tu yang terus bangun cari hubby n peluk 
n kejut hubby
me : "yang i mimpi la "
hub : mimpi  apa ?
me : mimpi ayng khwin lain bla bla bla (spt di ats ) 
hub : haih merapu la (membalas pelukan tanda memujuk)

after 5 second hubby tanya cantik x bini baru ayang tu ? boleeeeeeeeeeeeee ?
terus aku tolak dia bgn bersiap 


mimpi tu mainan tidur kan ...
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


10 Kritikan:

~Rina Mazlan~ said...

Mcmanalah leh mimpi sampai situ..mesti ada apa2 ni.. orang cakap mimpi tu betul tau.. kekkekeke

intanz said...

Ngeri gile mimpi ko.. seyes.. dun wori lah sri, akak rasa takdelah.. mimpi main2 je nih... cuci kaki tak td sblm tdo? :)

Unknown said...

wah siyes mimpi kejam! ina penah mimpi gak, siap gaduh2 ngan madu lagi pastu ina karate dia, terus dia blah takut ngan ina pastu tak jumpa dah.

hiihihih..poyo la kalau mimpi madu ni kan

Unknown said...

ko ni mimpilah aku jd kaya ke..aku jd jutawan ke barulah baru menarik hahaha..

Mimpi mainan tido je! Dun worry too much.

Zahra Al-Rasyah said...

ahahaha...tido lepas subuh begitu la mimpinya.
aku lagi la pagi tadi mimpi nampak orang beromen kat tepi pantai and orang tu adalah slyvester stallone yang berlakon rambo tu yang perempuan tu tak ingat sape. sib bek tak terbatal puasaku pagi tadi.hahahaha ;p

Unknown said...

hahahaaa.. zai pon pernah mimpi camtu gak.. siap dah ngigau nangis2 lg u.. xpe, thix positif.. hope so dia makin syg kat awk benonye..

Anonymous said...

Hey People

I wanted to share with you a wonderful site I just came across teaching [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] Online If you guys have seen the Tv Show called Fight Quest you would have seen their chief instructor Ran Nakash there featured on their [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] episode. Anyways, let me know what you think. Is training via the internet something you would do?


regards

Forrest

smms said...

mamamiera : amin smuga betul kata2 zai tu .. hrp mmg itu mainan tidur sbb nak berjauhan ngan hubby dah ni..huhu

iema zahra : wah kamu lagi dasyat ..awas !

smms said...

leen : aiyooooo mimpi akula kaya dulu baru ko ..ko dah kaya dah kan ..

ina : gangster la yu ina .. mmg poyo mimpin madu ni tapi seram gak .

smms said...

sis intanz : ngeri kan .. hummmmmm istilah basuh kaki tu betul ek pasni kena betul basuh la b4 tidur ..

rina : betul kah mimpi ..jgn la ckp cmtu takottttttttttt .. nauzubilah