BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 27, 2009

Permainan Tag Suka Suki

Hari ni aku sj suka suki nak jwb tag ..
wpun tangging nya utk semua .. eh tapi semua tu termasuk aku la kan sbb aku pun bc haper, btl x qist ?

ke senanya aku sudah kebuntuan idea ..kui kui agakla.. bahan ada tapi lum tibe msnya utk di publish kerna masih dlm pemporsesan ..huhu bunyik mcm gempaq ja tunggu je la nnti .. now layan tag ini dulu occay !


1. Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan...

a) HP
b) Jam Tangan
c) Handbag
d) Bracelot Silver
e) Brg perhiasan utk umah baru

p/s: My bufday sudah semakin tiba .. so sape2 sudi nak bagi leh la ..

2. 5 alasan terhadap pilihan tersebut...

a) Sebab HP sy sudah rosak (now guna HP my sis)
b) Saya dah buhsan pakai Jam ELLE saya ni
c) Nak tmbh koleksi handbag
d) Mmg nak bracelot utk pakai hari2 (syg nak pakai gelang perkahwinan i tuh)
e) Ngah teruja nak hias2 umah ni

3. 5 impresi terhadap orang yang anda minat

a) dia cute, comei, ensem (suka ngok bole cuci mata)
b) dia pandai bergaya
c) dia pandai memikat
d) dia suka berlawak
e) dia minta saya juge

4. 5 perkara hebat yang pernah anda lakukan

a) Kalu ibu mengandung hebat kah ? im preggy ..huhuhu
b) Larikan diri dari mulut buaya dan termasuk ke mulut naga .. kesah tragik suatu tika dolu
c) Masa single dah dpt beli keta guna gaji n nama sndri .. syukur
d) Org suma tkt ngan seseorang nih, tapi aku gamble ja berdepan dgn dia skang!
e) Terbuat suami terchenta menangis .. opsssss

5. 5 ciptaan yang paling disukai

a) Kejadian manusia di dlm rahim
b) Kelahiran bayi (wpun sakit tapi keajaiban dirasai)
c) My PAPA n MAMA
d) Encik Suami
e) Bunga sbb cantik dan wangi

6. 5 perkara yang dibenci

a) Bila duit dah susut
b) Perut muncit @ bila sy semakin gumuk
c) Lambt bila janji
d) Penipu !
e) Benci Penat !

5 orang yg hendak di tag

Uolss la

0 Kritikan: