BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 13, 2009

Cuti-cuti tanpa Picca

Yezza!! Kami ke Setiawan.. main agenda kenduri khwin family hubby ..
tapi bila sedara mara berkumpul mcm2 aktiviti telah timbul ..
so dari setiawan ke Teluk Batik than ke Lumut ..
membuat kan badn sakit2 la bagi wanita kurang upaya spt saya ini ..
Agak menghiburkan tapi agk menjengkelkan kern saya tidak membawa gadget penting saya iaitu KAMERA !
Gosh!!! siyes totally lupa gila .. rs mcm nak patah balik amik itu kamera ..
So kegumbiraan n kecantikan tmpt yang telah dilawati kami tidak dpt dikongsikan bersama di sini ...
sungguh dukacita nya !
-
-
-
-
-



Kah kah kah bedekah... utk tidak mau mengecewakan diri sndri sy terjumpa picca ini dari internet ..
wpun org2 di picca bukan saya, hubby, mak mertua atau ahli keluarga yang len ..tapi cukuplah sekadar "gambar hiasan" ..

Nape saya tidak abadikan picca guna HP ?
hummm jawapan nya adalah krn USB Cabel HP saya tidaksss ada begitu jua dgn Encik Suami ku ...
jadik gimana tuh ??? terlopong je la kami jawabnya ...

P/s : Psst psst hari ni i am 6 Months pregnant .. n for d 1st time masa di setiawan berjalan di shopping kompleks sy telah membeli sedikit baju2 baby n toto + bantal baby ..yuhuuu ditaja oleh bonda mertua ku ..
thank you mak nnti mak kata nak belikan lagi kan ..
saya n hubby sungguh teruja x tau nak pilih yg mana 1 kerana suma comei2 belaka .. mak jua begitu, kami sama2 excited membuat persiapan our baby ..
3 months more to go ...



0 Kritikan: