BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 23, 2009

Malam tadi dan Hari ini ..

Malam tadi aku msk for dinner ..
wpun sampai umah sedikit lmbt tapi dah x lalu nak mkn luar akhirnya aku gagahkan diri utk msk ..
menu : sambal kentang + ikan bilis and goreng ikan ... selesai sudah ! mlm2 mkn simple ja xyah berkari berlemak bagai ..huhuhu

Jam baru kul9pm tapi kami dah bergolek di ats katil sambil menonton tv dgn mata yang dah mula layu dan kuyu ..
Tanpa disedari 930pm kami sudah sama2 balayar menikmati indah lelapku ..

1240am aku terjaga dari tidur kerna lelapku yg disangka indah tidaksssss sama sekali ..
tibe2 bilik kami di serang nyamuk jahat !! actually b4 tido tu aku dah nmpak 2 3 ekor nyamuk bsr beterbangan, aku ingt mlm2 buka kipas hilang la tuh lagipun mlm2 yang lalu ok ja ..
cuma kdg2 mmg nyamuk itu akan ggu kami dlm bilik tuh ..
tapi mlm tadi ngan rasa ngantuk thp cipan so kami abaikan je tanpa sembur shieldtox b4 tido ..
At last padan muka kami tgh mlm kena bgn spray dulu baru leh dpt yang tido yang lena smula .. 1240 -130am kami tergaru2 kerna masing2 mls nak bangun utk spray sbb kalu spray aku kena kuar bilik dlm beberapa minit utk elakan bau itu mengalir ke my bb sgt bhya okeh !! so saya sgt mls utk bgn dari katil empuk itu ..uwauwuauwua tapi nyamuk hitam gemuk besar tu nya psl aku terpksa .. 130am kami lepaks di sofa sambil tgg bau itu hilang .. rugi masa tidur ku!! krna kul5 dah kena bgn nak bersahur pulak .. hehheheh

Kul5 jam bunyi isyarat aku kena bangun utk siapkan juadah bersahur .. dengan mata separuh tertutup aku gagahkan jua bagun utk grab pahala dariNYA ..

Hari ini hari khamis bersamaan 1 Syaaban 1430H ..
Menurut Encik Suami "sesiapa yang berpuasa pada 1 Syaaban yang jatuhnya pada hari khamis maka tuhan akan mengampunkan dosa2 silam hambanya dan memperkenankan doanya"
Manusia hanya berusaha tuhan yang tentukan .. so kami jua di pihak itu ..
Encik Suami ajak berpose aku pun nak test jugak pose bla preggy ni nnti ramadhan kena pose jugek so x dela perut ni terkejut sgt .. So insyaallah kami akn berpose dgn jayanya ..

Jam baru kul 1025am leh x skang aku dah bercita2 nak berbuka apa hari ni ..
humm tomyam merah + ikan siakap + sotong tepung di yunkis hut mcm menarik hati ku .. or p ja Jonhnys nyaman jugek bunyinya .. arghhhhhhhhhh tunggu je la nnti kemana tujuan kami ptg ni ..


2 Kritikan:

bingbong said...

malam tadi kami makan di peah..huhu..not bad..awat tak habaq..kalau dak boleh singgah..ohoho hoi!!!

smms said...

di peah ? mana ek ?
uols la awat x habaq ..berdua ja asyik ..