BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 18, 2009

Updated

5 hari xmenulis kan ? windu i x readers2 suma ? wah! mcm blog aku da peminat ..(plzz la Sri Dun too perasan k)
adakah aku akan meninggalkan blog ini spt tahun lps selepas aku di hantui kebuntuan waktu..hehhehe insyaallah x kot ..cuma 5 days ni internet sll on off n aku pun swicth on swicth off so x jumpa ms yg kusyuk utk teruskan penulisan harian ...

sedangkan da juga la cite2 yang di lalui setiap hari ..
cam las monday terpaksa balik lmbt coz hubby da kije terdesak ..hubby balik kul1am tapi kul9 hntr aku balik dulu.. bangi - KL - bangi ...tersa gak la naik coster terbang melayang ...(sian hubby not enough rest)

Mlm tadi lak sambil tunggu CINTA UNTUK AIN tv3 @ 9pm ..aku tertido sat, yela dah dpt bantal bucuk tilam empuk xnak tido pun musti terlelap gak jap ..dah tertido tibe2 terjaga terus sebut fresh oren ..haaa aku mengidam fresh oren ke ? ntah la tapi maybe sbb dahaga or dah lama sgt x minum ais since cmfrm +ve kan ...kalu x dulu ais adalah menu utama setiap kali berada di kedai mkn !
Wife : hummmmmm sedap nya fresh oren yang ..
Hubby : syg nak minum fresh oren ke? ayg p beli kat kedai depan ni ..
Wife : ngok jam 845pm + hujan renyai2 (aku x sampai hati lak) xpela yang, sok je la mlm ni minum air teh o je dulu da dlm ice box tu..
Hubby : betul ke syg ? ayg leh p beli kalu syg nak ..
Wife : siyes x yah cuma teringat je ..lagipun dah nak tido pun ..sok je la

So kami pun layan la CINTA UNTUK AIN dulu sambil2 tido bila iklan...diari AF x ngok as mls nak ngok tv luar ..tv dlm bilik no Astro...huhuhu...(nnti masuk astro dlm bilik lak ea yang..emuah!)

Pagi ini aku dpt Fresh oren!!nyum nyum ...cuma jenama lain bukan feel fresh ...tapi x kesah la as long ianya adalah fresh oren bukan kordial anggur ke soya cincau ke kan ..ngengengenge...

p/s : no specific story just wanna to update my blog ..da da..


1 Kritikan:

akiss. said...

hehehe. lama gak x apdet. rindu jugak la. heheh.

mengidam fresh oren, baguss,, bagus utk beby. heheh