BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 4, 2009

Semalam yang hanget !!

Dari celik mata till 539pm live ok going smoothly..

Kesah bermula jam 540pm apabila WQJ 5975 yang di pandu segak oleh Mr. Yop menyusuri jln istana utk kami pulang ke rumah setelah penat bekerja..

Bermula detik saat tika nya apabila KL di landa J.E.M !!! bila nampak keta suma slow ..dalm hati berdetik amamak xkan jem kot smlm ok je ...ke depan skit, SAH mmg JEM yang agak dasat !bayangkan ar dari jalan istana ke susur sentul frm 540pm - 802pm baru sampai sentul..masuk sentul konon lega la terus tekan pedal sampai hbs, tapi...jeng jeng 3 minit je pecut pastu JEM lagi ....siyesly Horible! Terible ! kek marble suma da la ..

nak tau sbb pe ??? ..kalu JEM sj xpela mmg aku pnh rs JEM previously tapi tis time lain coz da mslh2 yang diselang selikan dgn JEM tu..

huh mslh itu adalah mslh org preggy..
1st : sudden lak ptg smlm dtg loya skit ..terbuwek buwek plastik dah standby tapi xde hasil pun kuar ..
2nd : mslh pundi kecil ku mahu terkucil as usuall..aku terus jadi santun konon xnak byk gerak leh la thn ..perhhhhhh 2 jam thn mana la leh tampung ngan kondisi keadaan aku skang...sakit pinggang loya bagai ..aduhai mmg beristifar je aku ..xmo jadi berang nnti baby turut berang so berlagak santun dalam keterpaksaan ..hanya tuhan je tau ..
Mr. Yop mmg dah tensi jugak tapi cover nak mrh sape kan ..aku ? mmg x ar ...huhuhu nak mrh driver sebelah silap2 dia kena mrh balik ..yela suma org pun tensi dgn keadaan cmtu ..+ lak ngan mslh yang aku alami lagi la dia resah gelisah .."cmne nak setlekan bini aku ni " ..sian hubby ..

Akhirnya mmg aku x dpt thn situasi terkucil aku dan pe yang berlaku "biarlah rahsia"..hanya aku dan Mr. Yop yang mengetahui or maybe my sweet baby also ..baby ushhhhhhh jgn btau sesape tau promise k ..

Jam 820pm cmtu baru la tibenya kami di rumah dengan pelbagai rasa menguasai diri ...

Rupa2nya mmg suma jalan ke KL jem gila semalam punca xpasti coz pagi ni sampai my bos pun mengerang mengalami kesesakan smlm kul 1030pm baru sampai umah ..hummmm yang penting suma selamat ..

p/s : ni la lumrah live di KL .. Hubby jadi ke plan pindah?? hik

2 Kritikan:

akiss. said...

kl ktne sri, huiiih. mancabar btul perjalanan. huhuh.

smms said...

aku duk kl jalan ipoh dekat ngan sentul..mmg mencabr bial hidup di kl ...