BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 13, 2009

Caller Ringtone

Kesahnya las weekend my mom n dad dtg KL da Wedding.. so lps settle mlm tu sudden sedden je ajak aku p kedai hanfon...wau !

Mama : Zura, jom bawa ma p kedai HP jap
Aku : nak watpe, mama nak beli topup ke? suh je la aril beli ..
Mama : xla mama nak nengok HP baru, mcm nak tukar HP yang bsr skit la ..(alasan nya mata dah kurang nampak)
Aku : Hamboi..HP besar harga pun besar tau ..hehhehe
Mama : X kesah pun ..(yela mama kan byk RM &*^%$#@!!)
Aku : k Jom ..

Aku pun ngan rela hati ajak Mr .Yop p kedai belakang ni je dekat ngan giant area umah ..Murah kot situ ..p p dpt la HP idaman hati biasa je but latest version warga ibu bapa la ...uwuawuauwauwu whateverla as long as my mom mahir guna n her happy rite ..duit dia mujur x minta duit kami ...hihii syukur ..

Itu 1st bab ni 2nd bab lain lak ..mlm tu x dan hbs study psl HP tu dah kena balik as papa got heavy work to settle..then tomorrow tu kol tanya2 in the end success la gak ..dah bole sms n kol as usual..tapi............... jeng jeng ...

On the phone di suatu pagi :

Mama : bz ke kat ofis ?
Aku : Skit la , why ?
Mama : mama nak bila org kol mama da lagu la mcm ko ..hehhehe leh watkan x ?
Aku : Wah ! Pulak ..Caller ringtone ? hehhehe mama nak lagu pe ?
Mama : lagu tu la yang hari tu ..(Surpirse!)
Aku : Ok, nnti org wat kan ..tapi tolak kredit tau every month rm 3...
Mama : ok x kesah ..

Hamboi2 bukan men lagi Hajjah Rohani ni lately ..dah da HP baru mcm2 lak nak ea ..hari tu suh upload lagu dlm memory kad HP dia, now nak Caller ringtone pulak ! aku pun dah lama x tukaq CR aku ..huhuhuhu

As seorang anak yang solehah i do it for mama..bila da success inform her..girang la dia terus nak try ..
aku pun sambil menyelam minum air la ..dah alang2 wat for mama aku pun update CR aku jua ..wahwhahwhahw sgt hebat lagu aku ...Mr. Yop kol dgr lagu baru...oiiiiiii tukar CR! nak jugak tapi i xnak dangdut cam u !!! ha ??? how dare u dear! lagu i bukan lagu dangdut k ...cuma sedikit old scool ja ...u yang xtau ...
Hubby pun nak so kena la tukar gak tapi nak lagu hepening katanya..so haaa hamik lagu hapening jgn pening2 sudah !


Tersebut la kesah once upon a day seharian aku melakukan tugas2 menukar CR...+++ lak ngan internet yang on off.. kije 1/2 hour pun leh jadi 1 day tau !
So kami dah da CR baru..pada sesiapa yang nak tau lagu dangdut/old scoll aku n lagu hapening Mr. Yop jgn segan2 dail num kami ya ...da da ..

p/s : nak tau lagu pe pilihan hati bonda ku di antara beribu2 lemon lagu yang da...1 2 3 ..jeng jeng ...Elegi Sepi Azharina ...katanya lirik nya sungguh bermakna... yeke ? hummmmm

0 Kritikan: