BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 21, 2014

Tidak Berjaya.


Aku terlupa nak check sebenarnya. 
Borak borak dengan kawan baru teringat... aduiii 
Patutla aku rasa xexcited.. sekali betul xdapat ko. 

Permohonan ke Pra sekolah Kerajaan. 
Aku actually xyakin sangat nak hantar QK pra sekolah ni. 
xconfiden.. boleh ke anak aku ni. nak kena bangun awal.. ikut disiplin.. bergaul dengan ramai orang.  makan kat kantin. kena urus belanja sekolah sendiri..boleh ke ? ok ke ? 
so xdapat xpela .. mungkin ada hikmah kan. Atau ada orang lain yang lebih memerlukan dan layak. 
Tapi dalam hati memberontak juga.. gomen jahat gomen jahat.. hehhehe tak lah. Acah mak enon. 


So since xdapat ni.. aku hantar ke Vonad P9 tu je la kot. 
Full day di situ. 
Jangan darjah 1 pun xdapat nanti sudah ler.. 




0 Kritikan: