BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 3, 2014

Membebel#02

Hamboii kak ton lepas pay day terus xde nak update blog kan ?
iolss bz lah.. 
sangat bz. 

Lagipun bosan kot nak bebel benda yang sama je. 
aku masih di tahap yang stress skang. 
masih di tahap nak menyesuaikan diri dalam kehidupan baru. 
poyo ke ? 
hahhahaha 


Betul kata kakak kakak senior 
kena cari quality time dalam hidup 
baru selesa. 
Tapi aku ni.. kerja nak siap.. nak cepat.. 
tapi badan sendiri yang lemah dan letih.. 
kul 9malam dah tumbang.
bosan kan hidup cam tu ?
tapi bagi aku masa skit kot. 
insyaallah aku akan berubah jadi cool skit. 

Skang aku cam sedih gila. 
sbb cepat sangat selalu kena attack asma.. 
buat kerja skit jee.. tapi sesak nafas sampai minta nyawa. 
Sedih sangat ok. 
sebab baru umur 31 tahun kot.. 
potensi mati cepat kah ?


Lagi sedih bila mengenangkan rumah penuh dengan rambut 
dah sapu pun.. kejap kang.. eh ada rambut lagi ????????
xkan rambut sebelah rumah masuk dlm rumah aku !!
or anak2 aku dah mula keguguran rambut.. over la tu. 
memey rambut aku lah.. tapi kenapa csm byk sgt gugur skang.. 
dulu ada maid xde lah rambut berkeliaran cmtu kan. 
terus rasa cam sedihhh gila. 
so aku berhajat nak beli vacumm n penyapu rambut tu.. mungkin meringankan beban aku dan tenaga. 
Disamping tu.. aku kena cari solution tuk mengembalikan keanjalan rambut ku supaya tak gugur teruk. 
Sob Sob Sob. 
Terus rasa tua. 


Ohh raya haji dah dekat. 
Raya ni aku balik kg ku. Rompin. 
walaupun rasa kehilangan masih ada.. tapi kehidupan harus terus.. 
tapi tetap bila setiap kali balik kg aku selalu rasa yang papa masih ada.. cuma papa bz sangat.. 
ohh mai sedihnya. Al Fatihah 
Kebetulan 5 oktober ni.. hari Raya Aldiladha tu genap setahun pemergian papa. 
Jatuh pada hari raya kan ? bertambah la sayu kami. 
Semoga papa tenang di sana. 
Setahun berlalu macam2 terjadi tanpa papa.. 
Itu tandanya kami sentiasa perlukan papa. 
Walau papa xde.. tapi papa sentiasa ada dalam hati kami. 


Insyaallah kami akan buat kenduri skit hari raya nanti. 
Untuk Papa !!


Aku balik malam ni. 
senang malam2.. budak2 masuk kereta ngantuk tido..
harap2 xjem lah.. tapi balik kg aku xkesah jem pun kat Kuala Pilah je nnti. 
jalan kampung kan.. yang buat jem pun lori !!
Biasa sehari sebelum aku dah packing.. tapi kali ni xpack lagi.. uwaaaaaaa xsempat !!
balik tghari ni baru nak packing.. 
ptg kang bdk2 tukarkan baju zasss jalan. 
Eh tapi xsangka raya haji tahun ni.. aku beli jubah baru.. 
budak2 pun berjubah frozen biru.. cantik gila. 
tapi papa pakai baju melayu zizan razak tu je la.. sbb sekali je pakai time raya tu kan. 
Tapi tema kami xsama.. mmg saje nak kelainan.. asyikk sedondon je.. boring !


Ok Selamat Menyambut Aidiladha kepada semua. 
Yang balik kg. berhati-hati di jalan raya. 





0 Kritikan: