BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 25, 2013

Yeay, saya update!

Eh aku ni dah kenapa ? 
yela.. dapat update blog hari ni rasa gumbira sangat. 
sebab 5 hari i diam membisu kan. 
malas nak story kenapa membisu 5 hari.. nnti uols bernanah telinga lak asyik alasan yang sama je. 


Adik Tihani demam. 
dah dua hari. 
semalam tghari demam dah kebah, tp selsema yang buat dia sesak. 
Manja sangat, xleh kena marah skit. nangis jeeee. 
Malam tido pun xlena bunyi hidung tersumbat teruk sangat. 
Sian Tihani. 
so dah 3 malam lah aku tido lewat dan tido2 ayam je. 
Mata pun dah serupa panda. pakai foundation tebal pun xleh cover tau. 
Aku mmg gitu xcukup tido je obvious leh nampak tang mata tu. Mencik !


Oh yea rasa aku xshare lagi, yang aku dah 3 tahun berpusat di Yangon, Myanmar ni. 
19 Sept lepas. xsangka pulak pejam celik dah cukup tempoh edah. ewah ! hahahha 
kata orang dah cukup matang, tunggu surat panggilan je lan. 
Dah ready ke dah balik ? eh of coz la.. balik ke negara asal tempat tumpah nya darahku. 
Tapi rasanya disember onwards la kot. so just dalam stanby mode. 


Hurmmm semalam dapat 1 berita xbest skit. 
Papa makin worse. 
dah xmo makan lansung.. dah kurus sangat sangat sangat ! 
Kak lang aku tag pic terus laju air mata keluar. xsampai hati dan xsanggup nak tatap. Kelu seribu bahasa. Serius aku xsangka papa yang dulu sihat cergas dah terbaring "menghitung hari"
Sedih sangat. Semalam setiap waktu solat aku berdoa panjang dan termenung.. setiap kali itula air mata mengalir deras. 
Aku cuma mampu berdoa semoga yang terbaik tuk dia dan terbaik aturan nya untuk kami. Moga-moga. Amin. 


Sebut pasal papa aku terus jadi blur. 
Sebab itula mood menghapdate xbrapa nak ada lately. 

Sorry 

0 Kritikan: