BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 12, 2013

Mode : Sentap

Di FB pagi tadi aku post ini 

"Nak jadi terbilang memang xmudah. Tapi nak menghargai hasil orang itu bukan susah. Yang penting kita ikhlas. 
Mode : Sensitive ! "

Ramai juga yang like
uols like sebab sokong kan ?
Thank you lah. 


Beberapa jam selepas itu aku share ini pulak

"Dekat wall FB hari ni, nampak roti jala + kari ayam, nampak pizza hut. Dalam otak terbayang rojak + cendol, cekodok pisang Uniten, Bangi. Sedapnya buat pengubat duka lara perit gundah gulana hati skang ni kan...
Mode : Dreaming !"
 Kenapa ?
Nak kata jadi tiba2 tanpa sebab tipu la pulak kan. 
Tapi yang beria bertanya of coz la suami aku !
Thanks for concerning.. xde pa pun.. tapi saje nak memanjakan diri dengan kesugulan dan kepiluan. Supaya lebih dekat diri ini kepada Allah. 
Selalu gumbira huu haa pun kita jarang bersyukur. Itu aku lah!! Sudah pasti bukan kalian. 


Aku ni xpandai.. tapi aku bukan lah bodoh sangat. Aku sentiasa nak beri yang terbaik kepada sekeliling aku yang sudah tentu dari golongan terbilang. Aku rajin usaha apa !
Tapi kalau sudah aku memalukan "sesuatu" di sebabkan "sesuatu" juga. Maka wajiblah aku pun harus malu pada diri sendiri. 
Xpaham ? xmengapalah.. biar aku sendiri je yang paham. 
Terlalu berterus terang nanti mengaibkan diri sendri pula. 
 
 

Sekian, terima kasih untuk "SESUATU ITU"




 

2 Kritikan:

edlieza said...

jangan sedih jika dinilai tidak bagus di mata manusia kak seri.. asalkan elok pada pandangan Allah.. mana yg baik kita jadikan semangat, mana yg salah kita jadikan panduan.. chill ye sis.. xmau sedih2..

smms said...

thanks liza.. sgt motivated.

lov u !