BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 25, 2013

Quality Time

Umur baru 30 tapi rasa macam hidup aku seperti bosan. 
Hurmm cmne nak describe eh. 
bukan bosan untuk jadi isteri dan ibu kepada anak2 aku. Tidak sama sekali. 
Bosan macam xde live sangat. Hari2 buat perkara yang sama. 
Kerja - masak - urus anak dan laki - tido 
Wekend ke xwekend, cuti panjang ke cuti pendek ke samaaaaaaa sahaja. 
ada la kuar2 jejalan bawa anak2. tapi itu termasuk dalam "urus anak dan laki" lah kan. 
Maksud aku gini.. 
aku ni xpernah nak spend time tuk diri sndri.. Gitu
main games ke 
layan DVD larut malam 
nonton wayang 
layan you tube sampai lebam
baca novel
itu semua xde okeh ! 
nampak x konsep bosan yang aku nak sampaikan ?
masa aku hari2 lepas masak-dinner- layan anak 
End up tido 
Terasa x kebosanan tu. 


Kenapa jadi gitu ?
1- sebab aku malas kot 
2- bila masa terhad jadi xlarat 
padahal kat sini nak kata sibuk so so je. 
ada 2 maid lak tu. Kesian kan! 
 anak baru 2 tu. 
ohmai bila pk stress lak jadinya. 
Tu sebab ilmu aku cetek. kurang tahu perkembangan semasa. 
sebab malas membaca dan xsuka amik tahu perihal sekeliling. 
Not good not good.


Ok itu je nak ngadu. 
Bye 

 

 
 

0 Kritikan: