BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 6, 2013

My Day : 5 Ogos

Syukur semalam aku dah melangkah ke alam 30an 
Alhamdulillah.. 30 tahun telah menjadi umatnya. 
Aku bersyukur dengan apa yang aku miliki kini.. 
Seorang suami yang baik dan anak-anak yang comel. 
Terima kasih ya Allah. 


****

Ada lagi ke orang nak baca entry i ni ?
maklumlah tengah rancak balik kg skang.. 
kami juga yang kerja selagi belum raya.. 
raya bila pun xsure lagi.. tapi kemungkinan besar Sabtu.. 
Redho jela. orang dah habis raya kita baru nak beraya. 

Ok xmo citer pasal raya kat sini 
nak citer psl My birthday !!
ada cerita kelakar nak share ni. hahahhaha gelak besar dulu !
Actually hubby dah beli hadiah dari hari jumaat tau. Dia dah shop then dalam kereta ada paper bag parkson i nampak masa dia fecth i tu. wah shoping baju raya dia eh. Aku xnampak pun brg lain.. so i admit dia xbeli pun present i. Actually dah tua tua xde la harap sgt pun. tp dalam hati nak nak nak jugak. hahahha 
Sabtu aku buka bonet kereta nak letak puding tuk di bawa ke iftar di Embassy. Sekali ada box putih tu semak so aku alihkan.. aku ternampak dulu baru hubby jerit "jangan alih box tu!" 
kesian terkantoi dah surprise dia..Sorry Ayang.. 
Aku senyum senyum kambing je sambil berdialog "xpe i buat buat xnampak"
hubby bengang je ! 
Nampak paper beg je.. isi dalam masih tertanya tanya lagi.. 


5hb tu, time sahur xde elektric pulak.. Generator lak xbole nak on.. so mmg special day, candle light bersahur kami.. sweet gilak. hahhaha 
 Berbuka di Marrybrown je.. since suma hotel dah close tuk berbuka puasa nya. Frust juga.. tp ok la. 


Adanya mereka buat hidup ku lebih bermakna 


 Di pagi 5 ogos 
 
 

Ini la surprise nya .. 
Charles & Keith 
i duk tertanya tanya.. mati mati ingt kasut.. 
rupanya handbeg ni tuk isi botol susu segala bagai kan. 
sebab kata hubby i, dah umur 30 kena pakai hbeg gini dah.. 
ok sedar diri sedar ruang.
Thanks Ayang. suka suka suka. 
 

 
 Petang 5 ogos bersama mereka 
2 puteri kesayangan 

 So sweet tis pic 
mama n anak sulung 



  My happy family 


 The food at Marrybrown 


 Besday gurl !

 Papa with QK 
Love uols ketat-ketat 
Thanks for everything Ayang !!
So Lovely


 

0 Kritikan: