BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 12, 2013

Cuti Muti

Vavava syiok la uols malaya masih cuti. 
best eh leh p shoping mall cuci2 mata, nonton wayang makan pocorn. 
makan asikrim mcD. Arghhhh meroyan dah aku ni. Rindu Malaysia !!


Nak mengadu dumba skit ni 
cuti 3 hari kami sungguh bosan. 
xp kemana pun. nak keluar pun jadi malas. xtahu lah kenapa. 
sabtu di rumah, keluar sekejap nak beli brg dapur yang kesedikitan. 
Ahad pun di rumah, uhhh gile bosan. cuma jam 10-12 je kuar kejap p Gems museum teman kwn. itu pun kwn xhbs shoping kami dah balik dulu. bosan bosan !
saki baki hari di rumah je bermesra ngan anak-anak. 
Isnin lagi bosan xkeluar rumah lansung, memerap je dan masak masak masak. 
itu lagi bosan kot. cuti-cuti masak, hari kerja pun masak. tiba2 rasa stress pulak hari hari masak. 
semalam la paling havoc. bangun pagi aku kejut hubby "yang jom p malaysia kitchen kot ada roti canai". sedapnyaaaaaa. hubby mandi aku kol dulu Malaysia kitchen, tapi malangnya nan ado pun. bahan xde, ok fine. yang ada nasi goreng, mee goreng. derrrrr itu aku bole goreng sndri kot. 
so turun bawah jam 8am masak mee siput.
jam 10am melaksa pulak, Qaireena mmg gila laksa so masakkan untuk dia. bermangkuk-mangkuk dia makan. 
jam 11.30am masak lauk untuk lunch pulak while hubby mmg xmakan laksa. perffffffff letih ok. 
kul 4.30pm buat cekodok untuk minum petang. 
jam 7.30p masak lagi untuk lauk hari ni sbb aku kena keluar awal hari ni tkt xsmpt nak masak awal pagi so terpaksa la masak malam. ohhhhhhhhhh bosan sangattttt kot !
pagi tadi bgn pun masak lagi, goreng kangkung. 
kalu di Malaya cuti muti cmni nyaman nya. zass je ke kedai or paling tidak tapau leh rehat dari masak memasak. kalu kat sini xmasak maka xmakan la. 
nanti iolsss kurus uolsss jeles pulak. 

So cuti lama kerja aku ....MASAK sampai lebam. 



Mode : Syukur. 


 


 

0 Kritikan: