BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 12, 2012

Sedang memilih mana yang terbaik

Actually aku sedang menggoogle dan mengumpul maklumat untuk breastpump yang terbaik dengan harga berpatutan 



 
Ini jenama medela 
harga rm594

  • Moms Precious cooler bag
  • Moms Precious Storage and Feeding set(6 packs)
  • 3 ice packs
  • Medela Mini Electric breast pump 

aku dengar medela mmg good jenama tapi berbaloi ke beli ? 
tapi dia siap ada pakage storage, walaupun mmg xakan cukup setakat 6 botol kena add on lagi if betul2 aku komited tuk full BF ni.










  • Spectra 3 Breast Pump
  • 2 Breastshield Sets
  • 1 PP storage bottle
  • Moms Precious PRO Mom Backpack Bag with rain cover
  • Moms Precious Cooler Bag
  • 6 Moms Precious storage bottles + 2 feeding cups
  • 3 Moms Precious Ice Packs

oh ini pun ada storage juga. Spectra 3 pun not so bad juga kan. harga pun xde la tinggi sgt, dlm RM300++ kan. Aku ggogle ni harga tengah promo tu, tapi sempat ke aku balik nnti nak beli harga promo? Aduhhh. 


Dulu masa QK ilmu BF ni mmg cetek sangat, pertama sebab susu aku mmg keluar lambat, xsilap hari ke5 lepas urut baru la ada susu. frust dah kat situ. bila susu dah ada QK lak macam xpuas, so mmg dari dlm pantang aku dah campur dengan susu formula untuk QK. Dalam pantang ada la perah susu guna pump Avent, itu pun ehsan kwn aku bagi pinjam.
Bila dah selesai pantang habis cuti 2 bulan start kerja membizi, xperah2 pun. maka nya bulan keempat susu tu kering cum tu je. gila terasa rugi sangat bila pikir2. tapi dah xde rezeki QK. so Insyaallah tuk adik dia ni nak tekadkan semangat. Berjuang lebih skit tuk yang terbaik. 



terpikir juga nak amik supplement untuk Brest Feeding 
Shaklee tengah hebat di pasaran skang kan ?
rasa macam nak cuba guna ni. 
 tapi kena amik 2 set la, 1 untuk berpantang 1 set tuk BF. prfhhhhhhh
Set berpantang pun tgh konfius lagi ni, either TANAMERA or Nona Roguy? 
dulu time QK aku guna mustika ratu, xbagus lansung. huhuhu. 
berak keras !! xsuka. pttla x kurus. ceh salahkan produk pula. eheeeeee
So tis time nak cari produk yang berkesan sbb aku pun nak betul2 pantang supaya dpt figure cantik skit. Insyaallah. 


Skang masih tercari-cari apa yang terbaik. Uols ada info mai la share dengan ahkak yang daif di perantauan ni.




1 Kritikan:

bee2312 said...

kak..better akak tggu bersalin dulu br beli set medela or spectra tu..takut jd mcm qk dulu..rugi jer..dh kuar n kalu production hebat, br beli...