BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 13, 2012

Its Friday

Salam jumaat uols
xsabar nak tunggu petang dan nikmati weekend esok 
waktu-waktu begini aku perlukan waktu untuk berehat-rehat 
dan bermalas-malasan 
bestnya if time-time sejuk gini dapat golek-golek atas katil sambil nyanyi-nyanyi ngan QK kan 
bila dah cuti 2 hari rasa cum xpuas pula 
nak amik cuti tambahan xbole sbb cuti perlu di simpan untuk tujuan cuti bersalin nanti 
itu lagi penting kot. so skang kena la bersabar 



Skang ni asyik la selalu mengantuk 
kat office ni selalu dah tersengguk-sengguk kat kerusi 
mujur xkantoi 
bila bos meeting je cpt2 aku curi time tuk take a nap 
kalu tidak kerja pun xfokus okeh 
kuat betul penangan pembawakan budak ni kan. hehehehehhe 



So esok aku plan nak buat pavlova dan karipap frozen skit 
senang bila teringin je kuar peti ais dan goreng. uhhh sedapnya 
pavlova tu bole mkn weekend ni sambil lepak-lepak nonton VCD yang berlambak kami borong xhbs nengok lagi tu 
minggu ni rasa cum nak stay kat rumah ja. malas nak keluar-keluar 
tp sian kat hubs n qk tkt dorang la boring. 
see how lah nanti. 



xsabar pulak nak petang 
pertama - sbb nak sambung sembur maid aku yang keluar pagi tadi p pasar kul 630am kul 1015am baru balik, alasan nya p beli baju sehelai. hello aku sakit jantung memikir tkt kau kena bom ke haper ke, ko p shoping eh. serius aku hangin, atlist kau btau siap-siap xde la org kecut perut pk pasal ko. huh. baik nnti siapla aku sembur lebat-lebat. 
kedua - xsabar nak berehat sepuasnyaaaaaa


happy wekeend uolsssss




0 Kritikan: