BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 25, 2011

PAVLOVA !

Sambil taip ni sambil lap air liur tahan keinginan 
hebat betul penangan PAVLOVA ni kan
walau barus sekali je makan. kesian !
b4 balik msia dah famous amous pasal pavlova ni 
di blog banyak gila publish 
saja buat aku meleleh air luir tau. 
terus balik msia cari mana nak dapat 
finally order je ngan BFF saya yang pandai buat
sangat nyum nyum nyummy okeh. 
sehingga menjilat jari. sekarang jilat skrin komputer je la. uwawawa.  

ni ai nak bagi uols pun jilat skrin secara berjemaah. 




Aku sedang bercita-cita nak buat ni 
insyaallah esok ada masa nak try bereksperimen 
orang kata buat ni remeh tapi simple. cmne tu ? 
xpe xpe try dulu janji lepas gian nak mkn ni. 


  
sedap okeh 
sehinggakan aku boleh baham separuh dalam masa 15 minit. hehhehehe
hubs makan sepotong je besar potongan pizza. 
QK ? sesudu lepas tu xmo dah. makan buah je 2  3ketul. 
lagi suka mak kau. makan sorang. 
nyum nyum nyum !!


oh PAVLOVA menjadilah kau di tangan aku nanti. Amin



0 Kritikan: