BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 18, 2011

Current Body

hahahha gila saiko 
tadi "current live" 
ni "current body" . pirahhhh 
jangan kena karen sudah !
actually aku stress ni 
kena buat banyak benda dalam 1 masa. huh 
perut tengah kenyang lak ni mata pun ngantuk lah 
lagi up stress level aku. uwuauwua mencik. 
pagi tadi bos kemas bilik habis dengan tangan.tangan aku hitam berhabuk. up lagi stress. huhuhuhu 
tapi ada 1 perkara yang buat aku stress x habis.habis ialah bila berat badan dah melambung sampai ke bumbung. miahahahhahaha 
ini semua gara.gara 3 minggu di Malaysia 
macam macam food teringin hamek kau. padan muka aku !
hasilnya gebus. 
bila upload photos di FB ramai kritik cakap i dah tembam or gebu. bukan gemuk okeh. hahhahah kesian, jaga perasaan sendiri. 
masa mula.mula sampai orang tegur  nampak kurus skit. bila nak balik aik gebu dah. 
ini yang stress sbb badan i mmg 2 hari pun bole naik mendadak. macam di pam pam. 
haih la badan. 

+ skang hubs ada dirumah 
so dia for sure take dinner, bila nampak dia makan sambil jilat jari xkan aku nak telan air liur je atlist jamah 5 6 7 8 suap. hahahhaha. 
brapa kilo dah bertambah?????????


xpe xpe. weols byk plan nak mendiet ni. 
nak p badminton
Gym
nak masuk class swimming 
dan Aerobik. yeay 
atlist back to normal di paras stabil bukan nak kurus sangat pun.





2 Kritikan:

bee2312 said...

tak pela kak...artis2 pun ramai dh berisi disebabkan peningkatan usia..dulu slim melim, now dh berisi sket.biasala tu..saya pun dh makin berisi ...huhuhuh

smms said...

hhehe. aah la bee ko nmpk berisi skit. tp walaubagaimana pun ko ttp makin krus dari aku. uhuhuhuhu