BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 5, 2011

Luahan perasaan

Hye uolss 
iolss tengah stress ni 
lately banyak betul gangguan sampingan yang buat aku penat nak hadapi 
pertama : INTERNET 
Msia nya punya line ok  x?
actually kitaorang mmg guna satelite Msia pun 
so mmg kami punya lagi laju dari local line 
mmg dari dulu bersyukur gile sbb ada kemudahan ni 
tapi lately line cum harem lak 
nak dgr lagu ASHITERU kekanda tag pun xdpt lagi. tension disitu ! 
cerita sofiyya dah episod 7 aku episod 3 pun masih sangkut
tension lagi !
 itu sbb oktober dah masuk day 5 aku baru nak masuk entry kedua. lagi lagi tension !
yang tambah lagi tension bila skang bos lak tenagh xde cuti seminggu 
tapi aku xdpt nak enjoy all the things. mencik !!!!!



kedua : JAMMED !!
lately tiba2 lak jalan raya di yangon ni jem gilak 
dah jadi orang gila aku ni menahan kesabaran 
1 trafik lite jem 1/2 jam 
1 trafik lite  1jam ? WTH **** 
if kuar kul 4 pm pun kul 5 baru sampai rumah 
then dah malas nak kuar2 smula 
sian QK xjalan-jalan pun mggu ni 
our drivers kata ada kemungkinan sebab 1 jalan utama ditutup sbb di baiki 
or sbb orang2 yangon dah kaya bila gomen dorang bg permit leh import kereta dari luar 
uwuuauwua. if jam sini sana cmni lebih baik aku duk msia hari-hari hadap jem time balik kije. 



*aku mahu kehidupan setahun yang lalu. hidup tiada tensi hadapi semua benda ini*





0 Kritikan: