BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 4, 2011

Entry pertama Oktober adalah SUSPEN


 Assalamualaikum 
semalam aku ada appoitment dentist 
tapi aku xmoh cerita apa kesah hal gigi ni. lagipun agak private pulak nak share tis time 
cuma aku nak cerita kejadian selepas tu 
uawuauwuauwua seram !
during procedure mmg dia bius 
tapi xsangka lak bius sampai mulut kebas  xrasa lansung 
dah selesai aku masuk toilet nengok cermin rasa macam "eh mulut aku senget"
muka dah pucat ni hati cuak 
keluar aku tanya nurse 
dia kata itu sbb bius still ada. tunggu half an hour sure back to normal 
so drive dalam keadaan hati gundah gulana 
otak ligat berpikir 
eh if  xhilang cmne ? laki aku nak ke aku lagi ?
cmne nak berdepan ngan orang ?
takut gile tangan seram sejuk je 
sampai rumah betul2 dah cukup half an hour tapi still senget. apa kes ?
xpe xpe cool-cool kan diri mandi n relax 
then p cermin lagi pass sudah cantik spt sebelumnya. auwwwwww. Alhmdulillah 
xcaya ? meh aku tunjuk bukti



 see. takut  xnengok ?
time ni terus nak muhasabah diri 
rasa nak tumpang bahu hubs nangis puas-puas 
tapi syukur



now dah back to normal 
bole senyum seperti biasa 






good morning MR CINTA 
im ok with my teeth 




muda-muda dah pakai gigi palsu. kesian ! uhuhuhu

3 Kritikan:

Anonymous said...

good morning syg.ayg kt sini sentiasa doakn syg cpt pulih dgn mslah gg syg 2.klaula mulut syg senget ayg ttp sntiasa dicc syg tp arap2 xla ye...hehe..xde apela syg bius mmgla cmtu.jgn risola.

P/S:cntik syg pkai tudung cmtu.sejuk je ayg tgk.klau leh pkai cmtu ye..

Zahra Al-Rasyah said...

okeh...serius senget tu.mmg suspen!but ur hubby will luv u no matter what k..no worries!

smms said...

ayang : tenkui yang no matter what i hope u still sayang cinta pada i ye.

p/s : nanti balik msia nak beli tudung labuh xpun pakai purdah okx . heheh

iema : mmg suspen beb tp syukur normal dah.