BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 30, 2009

Our Activities

Weekend yg fulled ..
p sana p sni ja las weekend .. bila tibe musim byk aktiviti bz lak bila xde musim kebuhsanan lak lepaking kat umah ja ...
Saturday p sepang sampai lewat mlm aktiviti family ..mujur pagi dah setlekan umah ...
Sunday p KLCC lak .. kuang2 pe bikin KLCC shopping ? no no no .. lum tibe waktu shoping lagi ..
Actually Encik Suami ada oppoitment facial muka special gift frm majalah PA & MA sempena hari bapa ..
hari bapa ????? lum da ank leh dpt ka ..kekekke tapi bapa to be tu sbb dpt kot ..whatever yg pntg FOC rite sapa nak bagi ek .. enjoy kataks la si suami ku itu pmpuan cina pegang2 usap2 pipi dia lembut2 sambil belagaks ngan i ...ceh!

sila layan picca yg sedikit pada hari kejadian .. xde byk snap pic as si suami sbuk sgt nak cpt ..x sabar la tuh ..huhuhu


ni la tmpt nya .. siyesly tmpt mmg cantik service mmg kelasss .. kalu aku nak wat treatment kat sni tgg duit btl2 berlebih baru leh .. bukan xleh tapi aku ni kan jenis syg duit ..baik p shoping lagi puas hati ..ngengenge
( picca sedikit gegaria sbb hubby tarik tarik suh cpt )

sambil tgg di consult kami di beri minum dulu .. bukan sky juice okeh tapi limau juice .. hehhee


oitttt watpe tuh ???? oh tidaksssssss...
hehhehe ni time kena scanning muka dulu nak ngok kulit jenis pe kang salah letak produk kena saman lak ASTER SPRING ni ngan aku xpsl2 rosakkan muka suami tercinta aku ...uwauwuau awas statement agaks poyo ..
hubby said dlm tuh akan kuar warna ikut jenis kulit muka, jenis oily ka dry ke pimples byk ka ..mcm2 la ..
hubby kata kulit dia suma kaler ada ..hahhahah mmg ptt kena facial pun ek ...
time ni ja aku da kat situ pastu aku pun melarikan diri la xkan nak tercongok kat situ sambil minum limau juice tu sampai kembung .. so aku amik peluang jalan2 cuci mata 1 klcc ..

Pas settle facial p somban lak beraktiviti family .. p umah my sis lepaking sampai lewat mlm .. terus isnin amik keputusan mencutikan diri as byk urusan lak nak kena setle .. n encik suami tibe2 kena demam sesema ..
ayooo agaks riso .. penangan sentuhan cina facial ka ...oh nope !!!

0 Kritikan: