BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 9, 2009

LEGA

Ok skang dah boleh tarik nafas lega ..sbb perkara2 heavy suma aku dah setle down kan ..
perkara tertunggak perkara tertunggang langgang suma dah setle ..

Aktiviti shoping moping bulan ni pun dah selesai .. no more shoping ok for 3 months!!!.. hahhahah

las wekend dah langsaikan list yg utk di shoping .. etc : tudung labuci rembat 2 , baju casual ayg for weding 1, baju kurung vogue da vass aku also 1, sedondon ok biru mengikut tema resepsi nnti .. handbag aku beli 2 okeh balas dendam ! uhuhu .. tapi senaya nak khabq sale gila kat sogo .. aku p time happy hour so dpt la +++ murah aku rebut la chance yg ada sbb dah lama simpan hati nak beli kan ..
1 lagi baju maternity berjaya tambat hati ku hari tu.. yg len tu brg2 kecik2 aku pun dah lupa ..
shoping sj beriban jugek la bulan ni .. ni suma gara2 masa yg tertangguh sekian bulan ..
akhirnya impian terlaksana ..

So skang fokus pd kehidupan harian tanpa shoping ...uhuhuhuh

0 Kritikan: