BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 5, 2009

Its a Girl


Yes its a girl so far ...


Finally semlam aku p gak scan di Klinik Britianna kajang advise by sista renee..
sbb as her said Dr. tu mmg bagus wpun lelaki cina tapi his gud .. ramai dah dia rekemen p sana suma puas hati n scan gender nya tepat .. aku kan mencari doktur pmpuan tapi dah x thn sgt aku p jugek try test .. and ........ its very berbaloi .. klnik mmg cantik, scan 3D n service mmg tip top so far .. tapi di akui agak mahal skit but its ok sbb kami dah dpt ngok bb kami ..yuhuuu ..

Alhamdulillah Dr said our bb "cantik" ..cantik itu maksud nya sempurna n normal, maybe cantik bahasa yg biasa Dr tu apply ..
My bb dah cukup sifat syukur sgt .. sambil aku pndang skrin aku pndang juga muka hubby, senyuman dia bersinar lebih dari biasa .. kami sgt teruja bila Doktur tu bagi dgr degupan jantung bb n nmpak jantung itu berdegup .. oh god so many thanks..
semalam bb ngah tido sambil memutup muka .. tapi bb sgt baik kerna tidak sembunyikan jantina nya .. 1st time scan doktur dah bole sahkan its a gulz .. sbb mmg terang depan dan belakang .. anak mama gugul rupanya ..
tapi later leh cnfrm either sure gal or boy .. but kami xkesah yg pntg kami dah tau bb kami sht n sempurna .. insyaallah ..

So aku dah bole cari nama pmpuan lebih dari lelaki kan ...walla syoknyaaaaa ...
pe nama best ek, nak nama simple ke pnjg berjelar ,or nak nama kekampungan atau nama bandarian ..uhuhu fenin fenin nak pk yg terbaik ni .. tapi da lagi 4 bln lebih masih byk masa ..

p/s: nanti nak buka entri readers suggest nama my bb la ..oke x ???

3 Kritikan:

Unknown said...

bestnyer bebey gurl!!
Congrats!!!

N.Q.R said...

sri qistina.. hahhahaha

smms said...

walla gabungan nama yg cantik tu..