BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 28, 2009

X Suka !! Sape Nak ?

X suka x suka ... x moh.. neheee ... i dont like !!!
tau x binatang pe aku x suka ? katak jawapan nya ...
hahhaha bukan itu senanya yang aku nak cite..
binatang ni senanya .. tuhhhhhhhhhhhh kat bawah ni x nampak ke ????

emosi kan aku !! mmg agak emosi ..cmne tah aku leh tergoda nak beli perfume yang tiba2 x menepati citarasa aku ... dah la bau x long lasting, bau pun mmg x sedap senanya ...sale man perut ngandung tu tipu aku ..uwauwauwauwauwuau..."ini perfume wangi woooo long lasting bau pun sesuai untuk wanita "cantik" mcm u"..byk la ko nya cantik!! ..nak jual jual je la btl2.. aku nak aku musti beli nya ...yang x ramai voters ko proposed kat aku ek !mentang2 la aku xtau brand TOMMY ..x penah ada b4 ni ...e menci la ! bau x memikat lansung n mmg xde kesan bau lansung ...perfume2 aku sebelum ni da gak la tinggal bau kat baju wpun dah basuh ... black listed kan jenama TOMMY kasi x jenama sama jenama ituh ..
x pasal2 aku kena cari perfume lain lak ... x sbr rsnya nak p cari lain ...sape2 da suggestion yang sesuai untuk aku ibu mengandung ni .. ibu lain ngidam nak mkn itu ini...aku ? kekekekekke ngidam nak perfume bombastik lak ...hahhaha itu pun salah satu ngidam gak kena tunaikan ye my Ayang ...
Mmg betul ms mula2 beli bukan men excited lagi aku .. sampaikan aku masukan dlm entry aku (ingat x)..tapi setelah sebulan mencuba xde effect yang memberansangkan ...n i don like it siyesly!!...

p/s : sape nak beli perfume ni aku bagi diskaun 20% setelah sebulan digunapakai tanpa rela .. cpt2 sementara stok masih ada ..hehehheh x sbq nak tukaq yang lain ..for temporary kenala maintain DKNY i sementara jumpa pengganti nya...

0 Kritikan: