BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 10, 2009

Apa Cerita ???


Xde cite yang heavy menarik pun ...besa besa ja ..
Cuma bila ms n mood di blander jadi 1 mmg x kan terupdate la blog ni ..

Mula2 nak cite psl holiday ritu..balik taiping not too holiday pun cuma cuti sambil rest ..P bukit merah sat than p teman my biras shoping moping ..perhhhh gila nya kaki shoping my biras tu ...hebat hebat..tak terikut dek kaki ku ...kami ikut tapi window2 shoping je sebb kami dah belasah cukup2 kat KL ...hummmm window pun da jugak itu ini yang nak di grab !! mujur kami x shoping sekali kalu x ngan Taiping Central tu kami bawa balik .. sian ayang mujur x botak ..kekekkekeke.. (botak pun xpe yang i still syg)
Pastu di taiping dpt la aku merealisasikan impian nak mkn ketiow DOLI nyummy 8x sedap juga .. normal rm3 special rm8 ..tapi aku amik normal je sbb sepcial byk gila segan nak mkn byk2 depan family mertua ..kah kah hipokrit kan aku wpun senanya leh hbs byk2 tu ..tapi ayang amik special so aku curi skit ayang nya .. sok nya lak pagi p bfast kat nasi lemak muhibbah ..perhhhhh ramai gila org nak amik sit pun kena Q sama la ngan ketiow DOLI tu .. dah masuk TV jadi ramai la org nak merasa suma mengidam mcm aku jugek !!! whatever aku puas ...

Psstt psst meh la aku nak tunjuk my latest pic ... pakai baju pregnant tau .. i terover pakai cpt2 sbb nya bukan pe, suar jin baju rugged2 dulu suma dah xmuat kalu pakai mmg mcm nangka busuk la aku ..n x slesa perut x bsr pun cuma part2 lain yang cpt mengembang ... so akak terpaksa la pakai uniform .. uhuhuhu ... jeng jeng sila pandang bawah ...


haaa amacam ? kekkekeke aah kami p main snooker sementara tgg anak buah p mandi manda kat pool ..kami x nak mandi buhsan so pekena snooker dulu seround ...hubby nya dialog "dah lm x main snuker ngan bini pun jadi la " kui kui ...aku ngan selamber nya belasah aja ...


perhh mcm hebat kan hubby aku bersnuker .. dah lama x main lps gian la dia ..
berbaju baru tu, sampaikan tgn aku da kotor skit terkena tshirt dia mrah tau ..siot je .. yela syg la kan bini present !(bini??? bini dia aku la kan ...ngenegnegenge) sj je bagi present pd ayang sbb dah lma x belikan dia sesuatu ..asyik masyik hubby je bagi x syok gak ..kita kena da give n take kan baru la harmoni ..
Pic lain xde x snap pun sdgkan byk yang bole di abadikan ..aku xterajin lak nak snap sana sini tis time ..pembawakan budak kot ..kui kui


Next...nak story pe ek? ..ohoho psl kabinet baru NAJIB ..hum kalu pandangan aku as a gomen staff n org muda ..not bad pewujudan baru Najib tu .. Najib berusaha utk pikat hati suma kaum n hati rakyat utk pulihkan takuk pemerintahan .. hrp politik m'sia akn pulih n aman damai semula .. kita ikut je rentak seterusnya sambil terus menjadi pemerhati drama baru di pentas politik ...

p/s : okeh to be contineu for the next entry .. akak x tau nak corat coret pe dah ..


0 Kritikan: