BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 29, 2009

250409

Da apa pada tarikh itu ?? jeng jeng ... heheh x de pe cuma date day my besh buddy nya wedding .. so dpt la jumpa kengkawan yang dah lama jugek x jumpa since aku dah berumahtangga ni ..Maklumla jadi istri ni kan mcm sibuk ...kekekke sbuk ke ???

Dia ni kwn baik aku since dari sek menengah ..diala sahabat susah senang ..(cewah ngok iema kalu ko bc statement aku musti ko terharu tau !)

dulu ms sek menengah kami da gerop sndri di beri gelaran SMPPG'z(Gerop yang paling famous amous di sekolah) .. So ni aku upload the latest pic vogue kami .. zassssssss ..

Mesra kan kami ...dah lama x jumpa mesra la ..uhuhu

Majoriti ramai geng2 kami dulu dah kahwin ...
tis year yang tgh preggy pun ramai ..antaranya aku n baju kuning tu ..
perantin baru ni kata depa pun nak soonest gak .."cpt2 jgn lmbt2 kata kami"

Posing 1st eat 2nd pun xpe ...itu la tema kami dari dulu hingga skang ..

Asyik pic member je ..kecik hati hubby i tau !
ni pic ngan hubby .. sila lihat perantin lelaki sgt comei kan ngan kerendangan nya..
xpe murah rejeki ..aminn

haaaaaa... yang tengah tu dah kahwin ..tapi yang kiri kanan tu mmg single n available okeh ..so kalu berminat sila hantar borang beserta gambar 4r terbaru bewarna k ..sementara stok masih kosong ...hehehhehe (korang jgn marah, aku tolong promote ja)

p/s: Moga SMPPG'z masih mekar walaupun dah beranak pinak okeh ...fwenz love u all ..cup cup pipi kanan n kiri..

0 Kritikan: