BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 17, 2009

SUKA DAN BENCI

Dlm hidup pasti da yg SUKA n yg BENCI..da lirik lagu mengatakan hidup xslalunya indah tu sbb kena sulam ngan benci supaya hidup lbh indah ...gamaknya cmtu la kot ..hidup berpasang surut kan ..humm aku bukan nak cite psl hidup senanya tapi psl pe yang diSUKAi dan yg aku BENCIi..
lets check it out ...

SUKA

  • Mr. Yop - wajibla kena suka+sayang+cinta sama gua nya pojaan hati..suka org lain nnti haru lak jadinya ..x suka x suka !!x suka maka x chenta so di sbbkan aku suka so aku chenta bangat..moga kita akn ke akhirnya bersama..aminn
  • Family - of coz la bagi family yang terdekat kan..I LOVE U ALL...mom, dad, mom in law, ..................
  • Purple - gila cantik kaler ni sechantek aku (wah statement xcover langsung) terlaksana gak impian aku dpt kaler ni sbagai tema wedding aku ..
  • Tido - x sonoh kan pompuan suka "membuta"..tapi nak wat cmne dari bujang smpai dah kwen mmg ni fav. aku ..mr yop pun kena la redha ek ..i'm sorry!! tido besh siot sgt syok tu sbb bdn aku gebu sbb cukup rehat cukup mkn ..oh tidakssssssssss..
  • Cokelat & Aiskrim - nyummy nyummy..Pengumuman : cokelat sy suka yg oversea nya je k ec : Lindt ...aiskrim pun yang mhl2 je nak bagi cth nnti keterlaluan lak ..uhuhuhuhuhu.....aku mmg suka mkn benda ini, dari dulu kini n mungkin slamanya ..x tau la bila nak gumuk tahap gajah terus tobat xsuka dah itu xpasti la kan ..ngengengengenge..kalu p mcD musti beli sundei sikrim sgt lazat beb beb sekalian ..cokelat excluding dark cokelat suma aku blasah aja ..
  • My best Frenz - suka n sayang gila pada my gurly gugurlz...huhu depa tau la tu sape dikalangan depa tu ..emuahhhhhhhhh laga pipi kanan laga pipi kiri skit ...
  • Holiday/Jalan2 - uish ni mmg syokkk la, jauh jln kuas pandangan kan ..so sbb pandangan aku agk singkat so aku ambil inisiatif utk jauh2 bila berjalan so panjang la skit pandangn aku..aku mmg suka beristirehat..time bujang ngan kwn2 p picnic+movie+so & so...time dah berdua lain la p hanimun senantiasa ...lagi +++syok nya ..
  • Shopping - i like...tapi ngok gak pd situasi n keadaan nya ..klau sempit mmg x arr kalu lapang mmg ye arr.. bila dah beli sesuatu tu rs puas gila, tmbh lagi guna duit husband..kah kahakahakahakhak
  • Food(Laksa&Fast Food) - ni kegemaran food aku lak ..kalu lama xmkn jadi "gian" lak ..

BENCI
  • Tipu - ini paling benci ! mmg pantang aku kalu org suka menipu tau! bg aku bila org dah mula skali menipu dia akn taksub utk trs menipu ... shotttttttttt!! tembak org2 menipu cepat....!!!!!*&^%+-+@#$...
  • Gemuk - benci or takut ek ? humm tergolong la kot.. mmg aku x suka@takut@benci gemuk tapi apakan daya bdn aku seolah2 ingin menuju ke arah itu ..tapi lum masuk kategori itu lagi ea cuma sipi ja ..kategori aku masih gebu@tembam itu panggilan manjanya ..hrp2 aku tidakss la seteruk yang di bayangkan ..SAY NO TO FAT !!
  • Bermuka-muka - ha ni mmg ^&*^% je org cmni ..perangai x baguih langsung tau! kat sni citer lain sana citer lain, bawah lagi lain ats x tau la pe dia ! pastu bila org dah berlaga-laga dia ketawa mcm shaitanirajim!!..tobat la wahai manusia yg ada muka lbh dari 1 ni ...
  • Kopi - bukan benci sgt pun tapi x suka la ..kalu darurat baru leh terminum ..kalu leh mmg tak arrr...

p/s : SUKA or BENCI x penting sgt kan yang penting kita HAPPY !!!

2 Kritikan:

bee2312 said...

isk3x.tak de nama saya pun dlm column best friend..huhuhu...

Anonymous said...

oit kan dah mention ...besh fren tu depa sndri tau dirinya la ...