BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 12, 2009

I'm Back

Hai All,

Aku kembali di arena ini setelah agak lama menyepi (4bulan lama x ?)..Senanya bukan sepi pun cuma masa dengki xbagi ruang langsung pd aku utk bercumbu ngan "blog" ni ..huh! So now aku hrp "ia" akan di update seadanya..moga2 la ek ..

Hummm dalam 4 bulan aku menghilang byk perkara berlaku dlm hidup aku, perkara yang dirancang mahupun yang tidak dirancang ..segalanya ku tempuh dengan rela dan redha ..oleh sbb byk sgt benda yang terjadi jadi aku syer serba sikit kat sni ya ..layannnnnn

JENG JENG JENG...Tanggal 15 November 2008 (sabtu) lebih kurang jam 450pm (lps asar) satu title telah merubah hidup ku.. "ISTERI".. secara am nya mmg indah bunyinya tetepi secara umum nya agak menakutkan kerna di sebalik ISTERI itu byk perkara yang perlu kita selami dan terus kita terokai ..keindahan yang perlu digali baru kita benar2 perolehinya..

Hhahahahah tkutke ngan statement aku ??..sj je gimik ..senanya jadi ISTERI ni syokkkkkk , ha nak tau kahwin la dulu baru tau ..
Akhrnya impian kami termeterai ngan lafaz yang sah di nikahkan oleh papa ku sndri ..dari jelinganku mmg my Mr Yop (ni nama samaran utk hubby aku yg akn aku guna k) agak gugup dan ketar la..mana x nya nak nikah beb suma org pndang mmg la kecut wpun nak control macho!..tapi alhamdullilah segalnya berjalan ngan lancar..aku syukur di temukan ngan my Mr. Rite..ceritera kami akan menyusul di episod akan dtg ...jus wait !

SRI MARZURA MOMAHED VS MOHAMAD SHAHRIL ABD WAHAB
FOREVER N EVER
AMIN

Ni aku letak 1 pic mlm berinai, da bunga api bagai ..agak meriah ..pada mereka yg memerah keringat meng"success"kan hari ku ini terima kasih bangat x terhingga ..akn ku kng sampai ke hujung nya ..
Tema : Jawa style ..aku org jawa ? dah agak dah soalan korang ..x la sj je ngok mcm style jawa ni leh ni di famous kan so why not nak sesuatu kelainan rite ? rmai dah org guna konsep ni ...cthnya MAWI tiru i tu ..x sesuwai !
need more my pic wedding layari my friendster : srie_purplegalz@yahoo.com.my

Ni lak hari sanding (16/11/08).. Tema : Purple+ Pink bagi aku mmg nampak lembut seperti selembut jiwa ku ..(uwekkk lembutke?) nice la ..
Overall everything going smoothly ..aku happy sangat+ terharu+ sedih mcm2 rasa la 10 in 1 ..
very hope i can be a gud wife ..weh amin reramai, amin...
ramai gak kengkawan yg dtg wpun majlis wat agak jauh di kampungan Rompin Pahang.
From ofis MOFA dtg by bus lagi teruja i ..masih x lmbt kot kalu nak wish TQ again pada suma...ngengengenge..

pda smua tq kerna sudi memeriah kan hari ku ..


Ok ni time bertandang umh lelaki 29/11/08(sabtu) di selama Perak.Tema : Silver+Gold ..aku x brapa nak suka makeup time ni ..yang lain NICE !

Tu baru cite psl kahwin lum lagi yg lain2 ..hanimun time, cuti-cuti time ..mcm2 la ..al maklum la baru "bermahligai" musti la byk aktiviti selain dari aktiviti di "rumah" huhuhu..tapi nak cite pun dah mcm nak basi nnti u al lsakit perut lak mkn benda basi..payah lak ..so insyaallah pas ni aku akn update frm day to day k ..

**jumpa lagi di hari berikutnya ....da daaa

0 Kritikan: