BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 12, 2009

Activities..

Nak syer skit2 je psl aktiviti aku (eh silap "kami")..lps kahwin je byk tmpt la aku berjalan ..da pixxi mixxi yang msih tersimpan ni leh la upload.."ZOOM MALAYSIA" banyak tmpt yang bole di lawati ..aku n Mr. Yop mmg suka jalan2 tapi ngok gak jika ciri-ciri utk cuti-cuti menetapi "planning"nya ..kalu agk lemas xkan nak terus biarkan kami lemas di dataran kan ..so renung2 ramal2..

Pas je kahwin 3 hari terus kami BERHANIMUN wpun majlis bertandang lum lagi, 2 weeks after. tapi sbb masing2 kebuntuan cuti so kami belasah la holiday cepat..yuhuuuuu besh+syok!!!..yg penting tis is my 1st time holiday after married with Mr. Hubby yang ku chenta .. ala wpun p Cameron je tapi happy gila mana xnya rsa seperti baru di lahirkan version dewasa ja..sbbnya rs mcm baby siot! u all musti tau baby dijaga cmne kan, ha cmtu la aku rs, kuang2..agk nakal la statement aku ni ek ..hum whatever kenyataan x leh di sangkal lagi ..

So kat bawah ni pic aku di cameron..comment : nyaman n sgt tenang..nanti nak p lagi bawa baby lak ..huk



Yang ni ms aidiladha 08 version bersama family mertua..tapi xry taiping tukar angin raya alor setar ..
comment : ok gak rs sy wif family baru ni ..tapi windu mama n papa jugak ..uwuawuawuawuawua
Mr. Hubby, aidilfitri 09 di rumah i tau..jgn ngelat k !!


Lokasi : Jelebu
Agenda
: Menuggu Durian runtuh

Ahli terlibat
: Papa, mama, me, hubby & Papa's Frenz

Comment
: Ni la di namakan durian runtuh..sndri tunggu sndri baru tau ..dan dan tu gak dpt mkn durian fresh bila "bedebup" gugur..cpt2 lari nnti "ba alif ba ya" yg dpt dulu ..ish mana bole ni kami punya tau ! tapi aku dpt pengalaman baru ..




Holiday raya cina..cina raya kita pe lagi ENJOY !!!..
kat Singapore ni, eh over lak sempadan je ..kat JB tu p jalan umah my sista n round d JB..

Da lagi tmpt yang dah dilawati tapi pic xde mls nak cari mana ntah ..tapi kalu di kurniakn rezeki lbh aku nak p KK la ..dgr mcm besh ja kn..n nak ajak hubby p LONDON ...wau besh wa ckp lu ..aku dah p ms bujang dulu tapi jap je after p ikut Syed Hamid Albar p meeting di UGANDA.. so African country dah pnh p ..then balik take a break di london 3days ..ok la dari x p kan ..besh giler nnti nak p lagi, insyaallah ..ni antara memori oversea yang da..

Eye on London ..Dis 2007

Wif African Kids..so pity n teruja melihat kehidupan di negara tu ..kenangan itu saat indah & akn kekal selamnya ..Antara dialog yg masih segar di memori..
Srie: u re so cute
Afrcn Kids : Really? nobody tell me i'm cute
Srie : Yes, u re dear ..

p/s : Check it out


0 Kritikan: