BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 5, 2014

QK dan sekolah.

Salam 
hari ni hati xkeruan 
hari ke3 QK p sekolah dah 
aku hantar di Tadika Cendiakawan dekat presint 18 ni. 
1st and 2nd day success 
bila tanya seronok x sekolah ?
dia kata best.. 
tapi aku kesian 
dia ngantuk kot 

Hari pertama drama la skit 
bangun pagi nangis nak mandi 
"Qaireena xcukup tido!" boleh ?
dha siap pakai baju ok je pun 
Hari kedua pulak 
"Qaireena sakit tangan!" 
mmg kebetulan tgn dia luka skit. 
tapi dah sapu ubt ok ke 

Pagi tadi mmg nampak sangat dia ngantuk 
papa dia buka baju pun dia lelap mata 
aku ni mmg lemah skit 
hati luluh kalau ngok anak cmtu 
Adoiiii 
pagi tadi dialog dia "Qaireena xnak sekolah lama-lama"

Ala sian ok.. 
mmg aku dah pk dari jam 8-6 petang 
untuk budak baru nak masuk 5 tahun 
mmg agak lama kot 
tambahan pulak 
sekolah haf day je 
petang tu cm transit 
tapi itu laaaaaa aku yang nak praktise dia supaya biasa 
rasa mcm kita paksa dia lak 
padahal boleh je kot nak amik sampai tghari sbb skang tgh ada maid kan 
cmne eh ?
berbelah bagi hati i tau !!

QK oh QK 
mama ingt kamu kental 
tapiiiiii 


Call n sms cikgu dia xreply lak ni !!





0 Kritikan: