BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 11, 2014

New Life

Assalamualaikum 
Hari ni semangat dan gigih lak nak up entry 
lama xjadi konsisten update bila ada masa kan 
sekarang ni update bila betul2 ada cebihan masa je 
rindu ##


Alhamdulillah kami dah slow down 
dari segala sudut lah 
walaupun belum 100% 
tapi dah boleh tarik nafas lega part 1 lah 
Rumah dah settle 
penat gila kot pindah rumah kan. 
tapi aku ni jenis kelam kabut 
semua nak cepat nak bersih teratur 
kadang2 perasaan gitu xbagus tau 
sebab kau tetap nak buat tapi sebenarnya kau xlrt 
minggu aku pindah tu sampai sakit dada ok !!
dada rasa xselesa je 
terus ingt anak-anak 
aku xpaksa diri dah 
buat mana mampu je 
aku rimas kalu sesuatu benda tu xselesai cpt 
konsep aku cpt siap siap rehat dan lega kan 

Rumah baru so far so good 
xde la baru sangat 
tapi aku suka 
walau mula2 tu kan.. rasa mcm kecik je rumah tu 
tapi syukur dengan seadanya. 
dah siap rumah keluarkan barang2 suma 
ok je 
selesa lah 
Syukur 


Urusan barang-barang mmg dah lama settle 
kereta pun tgh tgg roadtax je skang 
roadtax xde kereta dah berjalan ke KL 
Hewhewhew u 
excited !
Setakat ni kereta ok 
Minggu ni mebi nak balik rompin 


QK lak sah start sekolah baru semalam 
nampak gaya 1st day mcm ok 
walaupun nangis juga la 
lps teacher pujuk ok je 
harap2 dia rajin pergi sekolah dan jadi anak bijak 
Amin 




0 Kritikan: