BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 5, 2013

Feeling macam-macam.

Nak ngadu dumba skit 
aku ni banyak perkara kena mula 
kena buat 
kena settle 
yela nak balik for good katanya 
macam2 perkara kena buat 
tapi kan.. xtahu lah nak mula macamana dan bagaimana.. 

xkan xde mood nak balik msia kot kan.. 
Malaysia tu malaysia okeh !!
bukan aprika .. hahhaha 


Aku dah mula skit2 tapi belum followup 
mebi next week la kot 
bos xde sibuk dengan sukan SEA time tu mmg aku pulun habis la nanti. 


dah 3 tahun duk sini.. 
selak2 almari eh macam kurang je baju ahkak ni tau 
macam xcukup je macam sikit jeeee
so sempat lagi nak tempah baju bajan lagi ni 
itu yang aku risaukan okeh.. 
bukan hal2 logistik yang lain. harharhar 
dasar perempuan !
dah nak balik ni baru lah terhegeh2 nak tempah blazer lah.. 
blouse lah. sini murah uolssss. serius.
sebelum ni duk asak baju kurung manik sana sulam sini je. 
ish ish ish. 
eh stress pulak pk pasal baju ni !! muahahhaha 


lagi apa lagi nak bebel ni ?
ohhh aku tiba2 macam rasa nyut nyut skit la kat gigi ni 
aduiiiiii dasar gigil pelsu.. dah 2 thn ok je.. dah nak balik ni nak nyut nyut lak. 
so b4 balik harus cek kat the best ever dentis tu. 

Ohhh actually byk lagi perkara yang buat aku berserabut 
tapi cm xsuai je nak citer suma kat sini kan. 
nanti tiba msanya kita share ya.. 


tunggu tora datang lagi. 
 
 
 
 
 

0 Kritikan: