BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 21, 2013

Luahan perasaan

Kat sini je la pun tempat aku luahkan rasa 
skang ni macam2 rasa aku tanggung 
sampai 1 tahap xtertanggung rasa nak terjun bangunan pulak. 

Sukati orang la nak kata aku apa. 
Tapi orang bole bercakap je kan. 
Yang paham terima kasih, yang xpaham maafkan aku !


Lepas balik dari cuti hari tu. 
Maid kesayangan just text je kata xleh kerja lagi.. sebab dpt offer ke singapore. 
Fuhh gugur kejap jantung mak ! 
Aku treat dia mcm adik kot.. tapi en up kena tipu dan kena tinggal juga. 
Really sad ok. sbb adik n QK sangat2 ok ngan dia. dan dia pun sgt ok dengan kami dah 3 tahun kerja bersama kan. 
Uolss tahu kot yang selalu follow citer aku pasal maid kesayangan aku dulu. 
Memang dah tahu dorang ni mmg xkenang dek untung. xreti nak mengahargai or kenang budi. 
Aku xmarah kot kalu btau awal2 xde la aku susah nak cari orang baru. 


Memang live kami agak kelam kabut skit. 
tiap2 malam bergenang air mata memikir kan nasib. 
mujur ada hubby dekat di sisi. kalau lagi haru di buatnya. 
Mungkin kami sudah lemak berkrim selama  3 tahun ni kan. 
Bila jadi mcm ni rasa down sangat. 


Skang aku tengah cari solution yang terbaik tuk kami. 
Tengah cari sekolah untuk QK yang kami mampu. 
maklumla sekolah sini mahal2 sangat dan age QK belum bole di cover oleh gomen lagi. 
bila Qk dah p school full time, hubby sementara waktu leh la jaga adik sorang, 
Kalu x sorang melalak sorang lagi menjerit. Huru hara jadinya. 
Hal2 rumah yang lain.. xpela i bole siap dan uruskan sendiri. 
Hrp2 boleh jadi supermak !!


I want my normal live back !!
Pls God. 



0 Kritikan: