BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 30, 2015

Hari Raya Aidilfitri 2015

Salam Syawal semua 
Selamat Hari Raya 
Maaf Zahir Batin 


Masih mood raya tak ?
kalau masih jom la layan citer raya aku 
kalu tak .. sukati kau lah. huks 


Tahun ni turn beraya dengan family aku 
patutnya di Rompin lah 
tapi aku sebelum puasa aku dah berdoa supaya beraya di KL je 
sebab aku dah xde hati nak beraya di Rompin 
sedara xde 
nnti lepas solat raya tido je lepaking 
so bohsan sian budak2 
so lepas pujuk mama dapat juga la 
beraya di KL, Kg Batu Muda, Jalan Ipoh 
yuhuuuuuuu 





Theme hijau tahun ni 
cantik tak ??
baju aku je beli siap 
merata cari susah nau nak jumpa baju raya yang betul2 menepati citarasa aku 
banyak nau manik2.. sejak ahkak dah tua ni cm alahaiii xleh laaa
husband dan budak2 punya mmg tempah dari awal 
xde masalah 




 Sibuk kami post gambar di KL 
orang kampung pun sibuk bakar kami supaya balik awal 


   Ok sambung citaaa
Lepas solat raya kelam kabut bersalaman then balik ke Melaka 
dah lama kot raya xbalik Melaka 
Melaka kampung my mom.. dulu nenek kami kat situ lah 
skang dah tinggal makcik2 je 
sonook juga raya2 di melaka 


Bertolak lepas solat raya pun jemm oiii 
Kedut baju raya ahkak duk dalam keta lama2 




Balik dari melaka kul 9malam 
suma terbongkang dah sakit perut 
sebab raya pertama sumbat macam2 
budak2 pun xlena tido sebab sakit perut 
Raya kedua xkemana pun 
ada orang datang so siap2 masak tuk ma 
sebab ptg tu nak chow ke Perak dah 

Betuiii kul 3 petang dah bertolak 
punyala panas pungkoq dia nak balik kampung dia 
patutnya raya ke3 tau baru balik 
sian ma raya ke2 dah tinggai sorang2. 
nak jadi isteri soleheh bukan senang weiiii 



Pic raya ke3 
Start beraya rumah sedara mara belah husband pulak 
cute tak ?
sape cakap tak meh aku tamparrrr

ok la ni je la pic yang ada dlm PC yang aku sempat transfer 
berlonggok gambar tapi pemalas nak transfer 


ok bai 

doakan aku rajin dan selalu hapdate eh 








0 Kritikan: