BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 30, 2014

Ramadhan #01

Assalamualaikum 
Selamat berpuasa semua 
Semoga Ramadhan tahun ini lebih berkat dari tahun tahun yang lalu. 
Insyaallah 

Sabtu aku ke Alamanda 
nak cari kasut tuk budak2 je 
Keluar pagi dah rasa.. hehhehe jam 1130 still pagi kan ?
tapi omak aiii orang ramai berduyun ok 
rimas 
dengan aku jena heavy running nose bersin non stop lak 
xde mood nak jejalan 
sesak sana sini 
Parkson sale 
dapat juga la kasut tuk budak2 tu 
Then papa lak cari kemeja selai dua
Mama je xde mood nak shopping sebab xsihat kan 


Shopping nya setengah jam je 
lepas tu QK nak p makan KFC 
sebab kat Parkson tu dia hentam melalak nak beli barbie lagi 
helooo !!! tiap2 mggu nak beli barbie botak kot mak pak kau 
papa dia siap perli lagi.. lepas ni nak buat kandang babi sebab barbie nya banyak sangat. 

Menapak la ke KFC 
ohmai panjang gila Q 
aku dah la bersin je ni 
kita nak p KFC bangi ke apa dia melalak lagi 
urut dada je 
40minit kot beratur nak dpt KFC nikmat nya xde pun. 
dengan adik meragam sbb dah ngantuk + lapar 
dapat ayam semua senyap 


***

Ramadhan pertama uuolss macamana ?
Semalam kan 1st day cuti lak tu 
ramai balik kampung kan 
aku balik kampung nextweek la kot 
mggu ni serius nak rest je 

Lepas sahur mmg balas dendam 
tido sampai kul 11 kot 
budak2 dah bgn pass kat maid je 
uissh heaven ada maid kan.. Bulan sept ni padan la muka aku. 



 Ni kuih muih beli kat bazar ramadhan Putrajaya 
seri muka tu QK mkn 3 tinggal tuk kami 1 share la laki bini 
Murtabak king tu rm5.50 
mahal x ?

Semalam aku masak Ayam ronggeng dan sup petola 


hari ni nak masak apa eh ?





0 Kritikan: