BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 6, 2011

Opening -dua ribu sebelas-

Salam 1 Malaysia 
masih lagi berada di zon tahun baru kan 
so far opening 2011 uols macamana ?
aku ? uih byk sgt story nya ni haa
end of 2010 my lovely doter demam 
dalam 3 hari juga la 
lepas dah stabil 2 hari aku pula demam 
mula2 tu bersin non stop satu hari okeh 
lepas dah ok running nose n bersin 
next day tu tibe2 lak dtg cough non stop jugak 
siang batuk malam demam pula datang 
mujur tuesday tu office mmg close so dpt la berehat 
hari ni masuk hari keempat batuk still on tapi demam on off 
kekadang badan sejuk kekadang rasa panas semacam 
kejap sarung sweater kejap kang kena buka 
tapi mmg aku xpergi klinik pun 
sbb medicine suma ada 
cuma this time bila batuk 
asma tu xla hetic sgt 
so so aja 
bole control dgn in haler yang sedia ada ni 
kalau asma xbole control mmg aku ke klinik sepantas kilat amik gas tu 
tapi hubby ada kirimkan ubat batuk n active 5 hari tu 
so pulun itu je la 
tahun ni awal pula aku kena sakit 
3 tahun kebelakangan dulu aku akn sakit feb 
setiap feb je musti ada saja sakit yang attack 
tapi 2011 ni awal2 tahun dah kena 
peringatan tuk aku lebih kuat ni kot 
tapi now alhamdulillah 80% recover 
cuma tinggal saki baki batuk yang effect nya bila batuk perut tu sakit gile 
adoi xsanggup rasanya 
anyway syukur aku masih lagi dapat menikmati nikmak dariNYA 




Tuhan tu maha kaya kan 
the day after mama n anties aku sampai yangon 
aku terus demam 
atlist ada orang yang bole di harapkan tuk jaga my QK 
yela sorang maid cekap tu cuti semingu 
tinggal maid tua skit so aku mmg kureng nak harap sgt 
so bila mak aku ada ni tenang skit jiwa nak berehat 
TQ mama n anties 
so now mmg aku rest gile 
nak masak chef otai dah ada 
so nak mkn pe order sementara chef masih ada .. hehhehe mak sokaaa !! 
semalam request nak mkn donut 
pagi tadi depa dah duk menguli 
weekend ni nak mkn laksa akan ku cari ikan sardin or kembung sampai dpt .. 
rindu gile ngan laksa wehhh ... siyes 
maklumla bila demam kan selera xde 2 hari mmg aku xmkn paksa sumbat roti je 
so bila selera mai nanti harus di pulun



sedikit tentang my QK 
syukur again 
lepas je demam QK dah bole berjalan tanpa di pimpim 
yeay 
mama suka 
actually masa papa dia balik cristmas hari tu dah lepas dah cuma 3 4 tapak 
tapi now dah berjaya round the house di usia setahun dua bulan
yeay .. mama love it 
tapi masih lagi tahap bangun jatuh la 
bila baby mula berjalan comel kan cara dia jalan tu 
lepas ni kena main kejar-kejar la ngan mama eh 
keep it up dear 



one more thing 
sebulan dua ni nampak gayanya hidup aku akan sunyi dgn xde gambar 
haper ? sebulan dua ?
auwwwwwwwww tidakssssssss
kalu seminggu dua sedap skit dgr
kamera ni problem lak 
hadoi ai 
 nantilah aku pikirkan yang terbaik pasal kamera tu 
skang mood sickness xmampu pikir dgn bijak 
ceh 





*smuga perjalanan 2011 ini baik2 sahaja*
amin 

1 Kritikan:

~Rina Mazlan~ said...

Kat sini pun cuaca hujann je.. ramai gak le yg demam. Nak mandi pun sejuk. Hehe..