BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 22, 2010

Turtle neck shawl


Wah sejak nak berholiday di tasik penuh cinta ni 
mcm2 pula aku google 
yela haruslah tasik tu di jangka sejuk cuma xde snow je .. huhu 
so harus buat persiapan sebaiknya 
bila winter season ni aku syiok pula kat turtle neck ni 
ada macam2 patern n type aku jumpa 
sila scroll 
 


eh tiba2 gmbr pmpuan tua lak 
yang ini jenis rambu ramba 
not my type lah 


 
 wah kalu dpt cmni ok x 
sarung je kat kepala sampai ke lengan tutup 
tapi aku ni pakai tudung x kan nampak lah bunga sekuntum tu ek 
ha kalu cmni ok kan 
simple n nice 
tapi sini x de lah jenis ni kot 


 
 oh yang ni rugged 
kalu type ni aku pun tapi xsesuai pula untuk aku 


 
 alamak yang ini lagi lah 
kuda ku lari gagah perkasa 
no no no 

 
 wauweeeeee
aku suka material dia 
tapi besar gedabak mmg xsesuai dgn aku yang nak kendong anak lagi 
tolak stoller 
sangkut hanbeg kat bahu 
adoiii 
shawl besar cmni aku berlambak 


 
finally 
ini sesuai ngan aku kan kan kan
simple je ngam la dgn penampilan bertudung aku dan punya anak kecil 
hehehhe aku dah beli pun cmni 
1 berbulu 1 tanpa bulu 
nanti esok suh hubby pilih dia suka mana 1 aku tarak kesah hentam saje janji ada turtle leh lilit2 
dan yang bestnya aku jumpa turtle neck tuk baby ! 
i like it 
terus rembat 
nantikan my QK shayang bersama turtle neck nya with bear 
***ntah dia nak pakai ke x itu xpasti .. tungguuuuuuuuuu 
wauu weeeeeeeee



2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

nak bercuti ke mana dua orang sweet couple nih?huhu.

smms said...

nak p bulan madu cinta di tasik lah dear .. yeay